Eksekvering er sandhedens øjeblik og med det rette marketingmix sikrer du sammenhængskraft mellem det vi lover kunderne og det vi rent faktisk gør – den perfekte kunderejse!
Eksekvering er sandhedens øjeblik og med det rette marketingmix sikrer du sammenhængskraft mellem det vi lover kunderne og det vi rent faktisk gør – den perfekte kunderejse!
I stedet for ’synsninger’, personlige holdninger og gætværk har vi altid arbejdet ud fra data – Big og Small data. Vi har igennem årene etableret et af vores stærke analysemodeller, som spiller en afgørende rolle for performance af strategier og kampagner.
Vi afdækker kundeadfærd, rådgiver i det daglige og implementerer alle kampagner, hvad end de kører offline eller online.
Danskernes medieadfærd ændrer sig hele tiden i takt med, at der i stigende hast kommer nye platforme og tendenser til. Vi bruger derfor stor energi på nøje at overvåge forbrugernes medieforbrug og holde øje med effekten, som de forskellige medier har på hvert trin af forbrugerrejsen.
Med digitale indsatser kan vi skabe awareness, branding eller salg, der vækster din forretning. Det handler om en strategisk aktivering af de mange digitale indgange, fx website, UX, systemudvikling, social media marketing, e-mail marketing og meget mere. Læs mere om vores services indenfor digital marketing.
Hos os er al konceptudvikling baseret på analyse og strategi. Hvad er det overordnede mål? Hvad skal vi løse for hvem, og hvilken værdi får de ud af det? Med dét som afsæt udvikler vi relevante koncepter, der fjerner ’pain points’ for kunderne og er så interessante, at det skaber effekt.
Koncepter er den gode idé, dine kunder bliver forelsket i. Hvis du ikke kan begejstre dine kunder gennem et koncept – er det ganske enkelt ikke stærkt nok! Vi tester vores koncepter inden vi præsenterer det for dig og igen når konceptet er on-air. Det giver tryghed både for dig og os, at konceptet virker som planlagt. Læs mere om, hvordan vi tester koncepter hos vores OPENING ZooM-panel her.
Design er en indlysende vigtig del af et brand. Vi kan sikre, at brandets fordele udtrykkes klart og tydeligt i alt fra corporate identity og webdesign til et logo eller emballage. Vores mål er at sikre synergi i udtrykket og dynamik i indholdet.
Det rette design skaber ofte forskellen på succes og fiasko. Det kan være med til at løfte et brand og ubevidst få modtagerne til at placere virksomheden/designet mentalt. Uanset om det er eksklusivt, billigt, moderne eller retro, kan vi skabe et billede gennem farver, ikoner, 5. element og/eller fonte.
Stærke brands er ikke statiske, logoet skal også følge med tiden. Vi designer nye logoer fra bunden, men oftere er opgaven at styrke eksisterende, som vi også har gjort for en lang række virksomheder. Finjusteringer, der ikke har til opgave at blive bemærket, men som skal sikre, at brandet fremstår skarpt, genkendeligt og tidssvarende.
Logo’er er et brands aftryk og det, som får kunderne til at genkende jer/dig. Samtidig med, at de danner sig – eller har dannet sig – en oplevelse af brandet. Et logo kan udtrykke og skabe forskellige følelser som tryghed, styrke, glæde eller noget helt fjerde.
Vi har stor erfaring med emballagedesign. Hvert eneste design er optimeret efter at kunne vinde kampen i detail eller foodsevice og formidle idéen med produktet, klart og tydeligt.
Uanset om det er et brand-, private label- eller private branddesign skal en emballage udvikles så den giver en fornemmelse af ’WOW’. Vi har sammen med både foodservice og detailkæder skabt emballage design, der skaber betydelig konkurrencekraft og salg.
Designmanualen er tit den naturlige forlængelse af arbejdet med en kommunikationsplatform eller corporate design. En stram designmanual, der sætter spillereglerne op og gør det helt klart for alle, hvad man må, og hvad man ikke må, sikrer, at brandet eller virksomheden står entydigt frem og gør den interne hverdagen lettere og mere effektiv.
Vi har stor erfaring med udvikling af designmanualer og har udviklet disse til mange virksomheder, både BtC og BtB. Designmanualen skal udvikles således, at den er let at afkode for alle, når de skal arbejde med brand, logo, typografi, farver osv. Andre gange udvikler vi en designmanual, der indeholder få elementer, men ligeledes er et stærkt værktøj for at sikre et ensartet udtryk.
Vi er specialister i at skabe visuelle identiteter og designmanualer, der gør det nemt at holde brandet på rette kurs og skabe sammenhæng på alle platforme - gennem hele kunderejsen.
Det visuelle udtryk af en virksomhed skal give modtagerne/kunderne den oplevelse eller det DNA som virksomheden ønsker at repræsentere. En stærk visuel identitet kan hurtigere spore kunderne ind på din kernefortælling - det du ønsker at fortælle eller sælge.
Dagligt producerer vi indhold til både offline og online. Det afhænger af dine ønsker, hvor vi skal udvikle målrettet kommunikation frem for intetsigende information. Vi har stor erfaring med produktion af kataloger, annoncer, kommunikationsplatforme, POS-materialer og meget mere.
Det trykte katalog er ved at finde sit indpas i en 2.0 udgave og dagligt skaber vi holdningsstærke kataloger til vores kunder. Sammenspillet mellem det trykte katalog og digital marketing skaber den perfekte omnichannel.
Vores dygtige team af AD’ere og designere udvikler i fællesskab den helt rigtige form, som hjælper dig med en endnu stærkere forbindelse til dine kunder.
Det handler om at ramme kunderne dér, hvor kunderne er – og på den måde, de er der. Det vil sige, at nogle budskaber gør sig virkelig godt til de hurtige, digitale medier, mens andre til stadighed gør sig bedre som en klassisk printannonce. Her er forbrugeren i forvejen indstillet på fordybelse, og dermed klar til at tage indholdet ind i god ro og mag. En position, som kan være svær at opnå i det moderne mediebillede.
Du har fået kunden ned i butikken, men salget er ikke sikret endnu, for lige ved siden af dit produkt står konkurrentens – og hvad er den store forskel egentlig? Produkterne skal aktiveres helt nede i butikken, så kunden kan se dine USP'er (unique selling point) i tæt forbindelse med selve handlen og dermed styrke din position. Derfor arbejder vi med USP-kommunikation gennem iøjnefaldende og inspirerende butiksaktivering, hvor vi hjælper handlen i mål med alt lige fra floor-stickers og ellipser, til mindeværdige former for sampling, som smagsprøver til kunderne.
Kunsten i at fange den flygtige opmærksomhed i et fortravlet gadebillede, uden at forstyrre trafikken. Det er en balancegang vores kreative team af AD’ere og tekstforfattere mestrer med stor elegance, om det så gælder en abribus, et A-skilt eller en rullende bus.
Vi står for hele processen i forbindelse med offline markedsføring. Det værende sig både rådgivning af medievalg, såvel som indkøb og implementering af kampagneaktiviteterne på platforme som TV, radio, outdoor, biografer, print og andre ikke-digitale medier.
Administrerende direktør
Stephan Pors Knudsen
SEND EMAIL +45 29 92 47 04