Ud over at skabe blikfang er det også essentielt at skabe en messestand, hvor brand-ID og det visuelle udtryk stemmer overens. Både KØDkollektivet, Carlsberg og Kentaur havde hver deres ønsker og specifikationer for deres stand. I sammenspil med vores rådgivning blev opgaven at skabe en rød tråd mellem deres koncept og de visuelle elementer.
KØDkollektivet: Atria Foodservice, som står bag KØDkollektivet, ønskede en messestand, der tog afsæt i deres 80/20 koncept, med kød på en grønnere måde.
Carlsberg: Med overskriften, Danmarks stærkeste drikkemenu, skulle messestanden inddeles i fire zoner: Øl, øko cocktails, alkoholfri øl og Øl på Madscenen. Derudover havde de et ønske om at fremhæve deres Instagram-profil for Øl på Madscenen. For at skabe endnu mere blikfang, rådgav vi dem også til at installere et lysdisplay, der kunne ses på lang afstand.
Kentaur: Selvom messestanden allerede var designet, var det vores opgave at eksekvere det i praksis, så det stadig fremstod visuelt skarpt og indbydende.